Brasilgo Sari Nagusia modurik tamalgarrienean aurkeztu zen Charles Leclercentzat, irteerako parrillako bigarren pinturatik abiatzen zena. Monegasko pilotuak sistema hidraulikoa galdu zuen beroketa-itzulian eta bere Ferrariak babesen aurka jo zuen. Ezin izan zuen autoa pit-laneraino gidatu eta proba egin gabe alde egin zuen. "Nola izan daiteke hain zorigaiztokoa?" errepikatu zuen Leclercek irratiz. Lasterketa hasi bezain laster, beste bi auto borrokatik kanpo geratu ziren. Kevin Magnussenek eta Alexander Albonek helmugako zuzengunean jo zuten, semaforoa itzali bezain laster, eta safety car bat agertzera behartu zuten, pista gaineko hondakin kopuruagatik bandera gorri baten aurretik.

Estrategia mailan ez zen aldaketa handirik izan, baina bai erresalidari begira. Aston Martinek, Lance Stroll eta Fernando Alonsorekin batera, hirugarren eta laugarren sailkatuak (Leclercek bigarren eta hirugarren sailkatuak), postuak galdu zituen lehen metroetan eta laugarren eta bosgarren postuetatik abiatu ziren, oraingoan Alonso eta Strollekin, hurrenez hurren. Bitartean, Max Verstappenek poleman izaera mantendu zuen eta Lando Norrisek eta Lewis Hamiltonek babestu zuten. Norris izugarri irten zen, seigarren pinturatik baitzihoan.

Alonsok Hamilton gainditu zuen lehen bihurguneetan eta hirugarren postura igo zen, sei lasterketa zapaldu gabe zeramatzan podiumean. Ba al zen Aston Martinen berpiztea? Aurrean, Verstappenek eutsi egin zion Norrisen hartuneari, DRSa erabiltzen utzi zioten arte. Zalantzarik gabe, Norrisek Verstappeni eraso egin zion, baina ikusirik nederlandarren txapeldunak tarte bat ireki zuela britainiarrak kikildu eta berehala, galdera zen ea liderra jokatzen ari zen McLareneko pneumatikoen higadura indartzeko.

Mercedesen erasorik gabeko ituna egin zuten Hamiltonek eta George Russellek, Alonsoren podiumera heltzeko. "Taldean ari al gara lanean?", protestatu zuen Russellek, eta Hamiltonen erritmo baxuak Sergio Perezen mehatxuari aurre egin behar izan zion, bosgarren postua lortu arte.

Hamiltonen geldotasuna 18. itzulian nabarmendu zen, Txekiar Perezek laugarren postua irabazi zuenean. Orduan mexikarra Alonsorengandik 8 segundo baino gehiagora zegoen. Hala ere, Perezen erritmo altuak ikasturte honetan zortzigarren aldiz tiradera zapaltzea galarazi ziezaiokeen asturiarrari. Baina asturiarrari mesede egin zion zerbait gertatu zen. Hamiltonek undercut bat egin zion Perezi boxetatik pasatzean pneumatiko berriak muntatzeko, eta mexikarrak gero egin zuen, posizioa galduta. Perezek Hamilton gainditu zuen berriro pistan, baina maniobra horiek tarte handiagoa eman zioten Alonsori, bere galtzei bizitza luzatzen saiatzen ari baitzen.

Baina Perez hegan zihoan. Erremonteak akuilaturik zebilen. Bederatzigarren postutik abiatu eta hirugarren postua lortzeko borrokan ari zen. Bai berak eta bai Alonsok lehenengo geldialdia egin zutenean, aldea hiru segundo pasatxokoa zen. Asturiarraren abantaila berunezkoa zen. Alonso bere gomak kudeatzen ari ote zen zalantza Perez segundo batera hurbildu zenean lurrundu zen. Asturiarrak erreakzionatu eta aldea itzuli zuen 2,5 segundora. Hirugarren eta azken stintak podiumeko hirugarren mailaren helmuga markatuko luke.

Mercedes behera dator eta Carlos Sainz aurrera doa

Atzean, Mercedes-tarrek ahuleziak erakusten zituzten aurreko hitzorduei zegokienez, horietan aurrerabidearen zantzua eman baitzuten. Hamilton seigarren eta Russell zazpigarrenean zirela, istorio bera errepikatzen zen. Gaztea azkarragoa zen, baina ez zen talde agindurik agertzen aurrera egiteko. Erabaki horrek, berriz ere, salduta utzi zuen Russell, eta Carlos Sainzek gainditu zuen. Jarraian, madrildarrak Hamilton ere baztertu zuen. Sainz seigarren postura igo zen, eta han amaituko zuen. Mercedesek horrela ziurtatzen zuen bere hondamendia. Baina erorketa sakonagoa izango litzateke. Russellek bertan behera utziko luke fidagarritasun arazoekin eta Hamiltonek zortzigarren postuan bukatuko luke.

Garaipenaren eztabaidan, 37. itzulia korritzen ari zenean, Norrisek konpasa aldatu zuen. 4,8 segundo ematen zituen buelta azkarra izan zuenean. Baina ondorioa iragankorra izan zen, Verstappenek kontraeraso egin baitzuen denbora hobearekin. Txapelduna lasai zebilen, ezustekorik gabe, beste igande batez, enegarren, urteko 17. garaipena sendotzeko. José Carlos Pace Autodromoa bere sambodromo berezi bihurtzen zuen. "Bigarrena da lor dezakegun onena. Maxek beti izaten zuen erantzuna edozertarako ", deitoratu zuen Norrisek, atzean Alonso zuela, 22 segundora.

Alonso eta Perezen arteko lehia ikusgarria

Emozioa podiumerako lehiara aldatu zen. Perez bigarrenez igaro zen garajetik 47. itzulian, eta Alonsok biratu egin zuen mugimendua geroago. Asturiarrak hiru segundoko aldea zuen. Pneumatiko bigunak zeramatzaten. Pneumatikoen kudeaketa erabakigarria zen. 55. biran, Perezek DRStik urrun hartu zuen ostatu lasterketako itzuli azkarrarekin. Alonso defentsa moduan sartu zen, bihurguneetatik trakzio handiagoarekin ateratzen saiatuz. Degradazioa zen podiumean bizirik irauteko zuen modu bakarra. Perez asturiarra itotzen saiatzen zen, zirkuituko bi zuzengune handietara iritsi aurretik metroak irabazten ahalegintzen baitzen mexikarraren errebufoaren onura saihesteko. Alonsoren abentura azkenaurreko itzulian amaituko zela zirudien, Perezek aurrea hartu zuenean. Baina Alonsoren heroitasuna areagotu egin zen behin betiko biraketan, posizioa berreskuratu zuenean. Ondoren, biek parez pare zeharkatu zuten helmuga, Red Bull 26 kilometro orduko Aston Martin baino azkarrago. 328 302ren aurka. Baina 53 milaren Alonsoren alde. Argazki finish erresoluzio bat. Nerbioen kudeaketa ikusgarria. Trebetasunaren oda bat bolantean. Bikain Alonso zortzigarren podiumera iristeko.

"Azken bi itzuli horiek 30 bezalakoak izan dira. Bi geratzen zirenean podiuma ezinezkoa zela uste nuen, baina ikusi dut 2. bihurgunean Checo gehiegi gelditzen zela eta 4.ean aukerak zeudela uste nuen ", ospatu zuen Alonsok azken bira kontatuz. Verstappeni, berriz, galdetzen zioten ea bakarrik sentitzen zen, ea burua beste gauza batzuetan distraitu behar ote zuen. Beti hotz, erantzun zuen: "Dena ondo margotzen zen, baina zegoen degradazio handiarekin beti zentratuta egon behar duzu". Mad Maxek 1 Formulako zirkuitu bat bere sambodromo berezi bihurtu berri zuen.