TicketBAI fakturak kontrolatzeko sistemaren zuzeneko arreta zerbitzua astelehenean abiatuko da Gipuzkoan, Aldundiak lurralde horretan dituen ordezkaritza guztietan. Foru Aldundiak ohar batean adierazi duenez, bere helburua informazioa zuzenean ematea da eta proiektu honek behartutakoen zalantzak eta kezkak argitzea. Joan den irailera arte, jarduera ekonomikoa zuten 8.000 bat zergadunek izena eman zuten borondatez TicketBAI sisteman, zerga-betebehar berri horrek eragiten dien 55.000 zergadunen ia % 15ek, eta 2022ko urtarrilaren 1ean hartuko du indarra, mailaka.

Aurrez aurreko arreta-zerbitzu hori emateko, Foru Ogasunak hamabost teknikari kontratatu eta trebatu ditu. Teknikari horiek Donostia, Azpeitia, Bergara, Eibar, Irun eta Tolosako bulegoetan eskainiko dute zerbitzua. Horrela, Ogasunak TicketBAren laguntza-zerbitzua osatzen du. Zerbitzu horretara telefonoz, telematika bidez eta Interneteko txat baten bidez ere sar daiteke. TicketBAI proiektua Eusko Jaurlaritzak eta Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako Foru Aldundiek batera garatu dute, baina modu desberdinean garatuko da lurralde bakoitzean. Gaur egun, borondatezko atxikipen-aldian dago 2021eko urtarrilaren 1etik aurrera, baina 2022an nahitaezkoa izango da, mailaka, jarduera-sektore guztietarako.

Foru Aldundiak azaldu duenez, TicketBAIk Gipuzkoako ekonomiaren digitalizazioa ekarriko du, "ezinbesteko elementua da pandemia ondoko egoeran ekonomia lehiakorra izaten jarraitzeko", eta zerga-administrazioari sistema berriak behartutakoen izapide burokratikoak erraztea ahalbidetuko dio. Halaber, "iruzurraren aurkako borrokan aurrerapauso handia" ekarriko du, "zerga arloko betebeharrak betetzen ez dituztenek duten bidegabeko lehia ezabatzen" lagunduko baitu.