Madril – Merkataritza elektronikoak apiriletik ekainera bitartean sinatu du historiako hiruhileko handiena, 18.190 milioi euroko erosketak erregistratu baititu, 2021eko aldi berean baino %33,1 gehiago, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalak (CNMC) atzo argitaratutako datuen arabera.

Hori, neurri batean, pandemiaren ondoren turismo-sektoreak izan duen gorakadari zor zaio; izan ere, bidaia eta operadore turistikoak eta aire-garraioa izan dira fakturazio handiena izan duten sektoreak, eta, ondorioz, diru-sarreren %10,2 eta %6,6 izan dira. Podiuma jantziek osatzen dute, salmenta guztien %6,5 egin baitute.

Fakturatutako 18.190 milioi euroak 325 milioi transakziotan banatu dira, %16,4ko igoera. Jatetxeak izan dira lineako salerosketen kopururik handiena (%7,1), atzetik zorizko jokoak (%7) eta bidaiarien lurreko garraioa (%6,2).

Estatuak errepikatu egin du hiruhileko honetan kanpoko saldo negatiboa, hau da, atzerritik Espainiara erosten denaren eta Espainiatik atzerrira erosten denaren arteko aldea.

Hala, 7.046 milioi euroko defizita du atal honek. Hain zuzen, Espainian jatorria duten on line diru-sarreren %53,2 kanpoko enpresek jaso dute, eta lokalen %46,8, CNMCk nabarmendu duenez.

Espainian sortu eta atzerrira bideratutako transakzioen negozio-bolumena 9.683 milioi eurokoa izan da, aurreko urteko bigarren hiruhilekoan baino %20,9 gehiago. Horietatik %92,3 Europar Batasuneko negozioekin egin da.