Iragarkietan euskara modu orekatuan erabiltzeko sinadurak biltzen ari dira Altzan
auzoan kokatutako denda eta enpresei gutun bat helaraziko die bizarrain elkarteak eskakizunarekin
Donostia. Bizarrain elkarteak Altzako postontzietan jasotako iragarkien azterketa linguistikoa egin du eta haien publizitatean euskara gaztelaniaren neurri berean erabil dezaten eskatuko die auzoan kokatutako enpresa eta dendei. Horretarako sinadurak biltzen ari dira altzatarrak: Herrerako jaietan bildu zituzten batzuk eta Altzakoetan jarraituko dute asmo horrekin.
Bizarrainen azterketaren arabera, 54 iragarki jaso zituzten iaz eta horietatik 20 euskaraz egokituta bazeuden, baina beste 34 kasutan euskal hizkuntzaren presentzia hutsa edo oso txikia zen.
Erabilera "testimoniala" zuten, esaterako, Media Markt, Leroy Merlin, Dia, Feu Vert, Forum Sport eta Telepizza enpresetako iragarkiek. Euskarazko hitzik gabe, ordea, ondorengo enpresen publizitatea jaso zuten: Toys 'r' us, Aki, Coviran, McDonald's, BM, Grupo Eibar, Arriberri Formación, Seco eta Higitu! elkartearena, Bizarrain elkarteak burututako azterketaren arabera.
Más en Donostia
-
Bandera de La Concha: diez centésimas para la historia
-
Goia responde a Odón Elorza sobre Bartolomé: "Tiene una memoria bastante frágil para lo que le interesa"
-
Goia asiste a una comida solidaria por Palestina en el restaurante Itxaropena
-
La justicia rechaza en Donostia exigir euskera para todas las plazas de agente de Movilidad