Ryanairren ustez, hegazkinean eraman daitekeen ekipajea gainditzen duen ekipajea identifikatzen duten langileei ordaintzen zaien komisioa igotzeko aukera dago.
Michael O ' Leary Ryanairreko kontseilari delegatuak Irlandako 'RTE' telebista kateari egindako adierazpenetan adierazi duenez, bidaiarien % 99,9k ez dituzte arauak urratzen eta ez dute zigorrik jasotzen; gainerako % 0,1ek, berriz, 'low cost' a konpontzeko ardura du.
"Gure langileak sustatzen eta saritzen jarraituko dut. Ez dut barkamenik eskatzen gure ekipaje arauak betetzen ez dituen jendeagatik, ekipaje tasa horiek ordaintzen jarraituko dute gure arauak betetzen dituzten arte ", gaineratu du.
Gaur egun, Ryanairreko langileek 1,50 euro inguru kobratzen dute identifikatzen duten kabinako maleta handi bakoitzeko, eta bidaiariei tasa gehigarriak kobratzen zaizkie maleta hegazkinean eramateko tamainatik gorakoa dela uste bada.
Airelinearen politikaren arabera, eskuko ekipajea (55 zentimetro baino gehiagoko garaiera, 40 cm-ko zabalera eta 20 cm-ko fondoa) hegazkinera sartzeko atean daramaten bidaiariei uko egingo zaie edo hegazkinaren sotoan jarriko zaizkie, 75 eurorainoko errekarguarekin.
Astelehen honetan bertan, Ryanairrek 820 milioi euroko irabazi garbiekin itxi zuen bere lehen hiruhileko fiskala (2025eko apiriletik ekainera), aurreko ekitaldiko aldi berekoa bikoiztu baino gehiago.
Datu horiek bidaiarien trafikoa % 4 igotzearen ondorio dira, 57,9 milioiraino, eta tarifak % 21 igotzearen ondorio, 51 euroko batez besteko prezioarekin.