Europako aireportu askotan ontziratzeko eta fakturatzeko sistemetarako zerbitzuen hornitzailearen aurkako zibereraso batek atzerapenak eragin ditu larunbat honetan kontinenteko hainbat tokitan, Brusela, Berlin eta Londresko aireportuetan barne.

Bruselako aireportuak ohar batean adierazi duenez, "irailaren 19ko gauean, ostirala, zibereraso bat gertatu zen fakturazio eta ontziratze zerbitzuen hornitzailearen aurka, eta horrek Europako hainbat aireporturi eragin zien, Bruselakoari barne".

"Horrek esan nahi du, oraingoz, fakturatu eta ontziratu besterik ezin dela egin. Zerbitzuaren hornitzailea modu aktiboan ari da lanean arazoa konpontzeko", adierazi du.

Kaltetutako aireportuak

Bestalde, Londreseko Heathrow aireportuak X sare sozialean duen kontuan adierazi duenez, "Collins Aerospace, mundu mailako aireportu anitzetan hainbat airelinea ontziratzeko eta fakturatzeko sistemak eskaintzen dituena, arazo tekniko bat izaten ari da, irteten diren bidaiariei atzerapenak eragin diezazkiekeena".

"Hornitzaileak arazoa azkar konpontzeko lan egiten duen bitartean, bidaiariei hegaldiaren egoera bidaiaren aurretik euren hegazkin konpainiarekin kontsultatzea gomendatzen diegu", adierazi du, eta azpimarratu du "fakturazio guneetan langile gehiago daudela erabilgarri, etenak minimizatzeko eta laguntzeko".

Ildo horretan, Berlin-Brandenburgo Aireportuak ohar labur bat argitaratu du bere webgunean, "Europan jarduten duen zerbitzu hornitzailean arazo tekniko bat dela eta, fakturazioan itxaronaldi handiagoak daude". "Irtenbide azkar baterako lan egiten dugu", gaineratu du.

Oraingoz, ez dago argi zibererasoak kontinenteko beste aireportu batzuetan etenak edo kalteak eragin dituen, eta ez du ezein taldek eraso informatiko hori bere gain hartu.