Gipuzkoak gida turistiko berria kaleratu du, bisitariari "murgiltze esperientziak" eskaintzeko
Publiko guztiei zuzendutako plan "pertsonalizatuak" dituzten zazpi atal ditu, "Gipuzkoa osoaz gozatzeko" aukera ematen dutenak
Gipuzkoako Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak turismo gida berria atera du, "bisitariari eta gipuzkoarrei murgiltze esperientziak" eskaintzeko asmoz.
Azahara Dominguez Mugikortasun, Turismo eta Lurralde Antolaketako foru diputatuak adierazi duenez, gida berria Muy Gipuzkoa turismo-markara egokituta dago, eta "turismo-fluxuak desestazionalizatzeko eta deslokalizatzeko estrategiarekin bat dator, eta bisitariei eta gipuzkoarrei zuzendutako tresna erabilgarri gisa pentsatuta dago".
"Argitalpenak zazpi plan gida pertsonalizatu jasotzen ditu Lurralde osoan zehar", zehaztu du, Iñaki Ostolaza Zumaiako alkatearekin, Jesus Maria Garcia de Cos Eusko Jaurlaritzako Turismo eta Merkataritza sailburuordearekin eta Gipuzkoako turismo sektoreko dozenaka ordezkarirekin batera, San Telmo baselizan.
Bertakoentzat eta bisitarientzat
Foru diputatuak adierazi duenez, gida berri hau "eskualdeko agentziekin landu da", eta "tresna erabilgarria" izan nahi du, bai bertakoentzat, bai bisitarientzat. Departamentuaren turismo estrategiara egokituta diseinatu da, turismo iraunkorraren aldeko apustua eginez, non lehentasuna ematen zaion ingurumena eta tokiko kultura ez ezik, gipuzkoarrak ere zaintzeari".
"Euskal kulturaren eta euskararen ezagutza sustatuko duen turismoa; lurraldeko bertako agentziekin eta gidekin eta tokiko merkataritzarekin elkarlanean arituko dena, gure ekonomia indartzen lagunduz; eta praktika jasangarriak egingo dituena, garraio publikoaren erabilera edo birziklapena sustatuz, besteak beste", nabarmendu du.
Zehaztu duenez, gida lau hizkuntzatan (gaztelaniaz, euskaraz, ingelesez eta frantsesez) aurkeztu dute, eta Gipuzkoako turismo eta ostatu guztietan egongo da eskuragarri. Edozein gailu mugikorretan ere egongo da eskuragarri, QR kode baten bidez.
Zazpi atal
Dominguezek azaldu duenez, lehen aldiz, argitalpenak zazpi atal izango ditu, publiko guztiei zuzendutako plan "pertsonalizatuekin", "Gipuzkoa oso-osorik gozatzeko" aukera ematen dutenak.
Horrela, Muy natural atalak lurraldeko parke naturalei eta bestelako gune babestuei egiten die erreferentzia; Muy industrial atalak "gure industriaren bilakaera kontatzen duten gune industrial enblematikoetara, tailer artisauetara eta museoetara" bidaia proposatzen du, "tradizioa eta modernitatea uztartuz".
Muy costera atalak Gipuzkoako kostaldeaz gozatzera bideratutako hainbat jarduera biltzen ditu; Muy tranquila atalak, berriz, Lurraldeko askaldegi eta sormen guneetara hurbiltzen gaitu. Gidak plan "dibertigarriak eta hezigarriak" ere eskaintzen ditu Muy familiar lanean, "adin guztietako pertsonentzat", eta Muy Sabrosak, berriz, gastronomia deskubritzera gonbidatzen du.
"Estamos en un momento crucial para definir el modelo turístico que queremos"
Erreferentzia-helmuga
Dominguezek nabarmendu du Gipuzkoa "une historiko" batean dagoela gaur egun, jarduera turistikoari dagokionez, eta gogorarazi du "gero eta familia gehiago bizi diren industria" dela, "gaur egun BPGaren %7,1 hartzen baitu".
"Turismoak gaur egun Gipuzkoarentzat dakarren traktore ekonomikoa balioan jarri behar dugu, eta gure lurraldeak erreferentziazko helmuga jasangarri izaten jarrai dezan lan egin", adierazi du, eta gaineratu du horretarako "ezinbestekoa" dela "turismoaren desestazionalizaziorantz eta deslokalizaziorantz aurrera egitea".
Temas
Más en Gipuzkoa
-
Beasain: Las hortalizas de primavera serán protagonistas del mercado extraordinario de mayo
-
Detenido por robo con violencia y agresión sexual a una mujer en Donostia
-
Donostia recupera el encuentro anual de tango con más de 200 bailarines
-
"Venimos sobre todo a cotillear cómo es el Ayuntamiento por dentro"