Síguenos en redes sociales:

Spotify prezioen igoera bat prestatzen ari da hainbat herrialdetan

'Streaming' bidezko musika plataformak % 7 egin du gora Wall Streeten

Spotify prezioen igoera bat prestatzen ari da hainbat herrialdetanFreepik

Spotifyren akzioen kotizazioak % 7,36raino egin du gora asteazken honetan Wall Streeten, 'streaming' bidezko musikaren plataformak apirilaren amaierarako funtsezko hainbat merkatutan prezioak igoko dituela dioten informazioen aurrean.

Eskandinaviako konpainiaren akzioek % 7,36raino egin zuten gora New Yorkeko burtsan, duela sei urte egin baitzuten debuta, nahiz eta negoziazioaren lehen ordua bete zenean % 6,55era jaitsi ziren. Aurten, Spotifyren tituluen balioa % 50 baino gehiago handitu da.

Bloombergek jakinarazi duenez, plataformak hilean 1 eta 2 dolar arteko igoera izango du bost merkatutan, apirilaren amaierarako, Erresuma Batua, Australia eta Pakistan barne, eta Estatu Batuetako prezioek gora egingo dute urte amaieran.

Harpidetza-maila berria

Suediako konpainiak oinarrizko harpidetza maila berri bat ere sartuko du, musika eta podcastak eskuratzeko aukera emango duena, baina ez audioliburuen zerbitzura, banakako premium plan baten hileko 11 dolarreko prezioan. Horrela, plan berri honen erabiltzaileek audioliburuak ordaindu beharko dituzte.

Era berean, kontsultatutako iturriek adierazi zuten Spotify "supremium" plan batean ere aritu dela lanean. Plan horrek prezio altuagoa kobratuko lieke bezeroei fideltasun handiko audiora sartzeagatik, besteak beste.

Urteetan zehar, Spotifyk aukera eman zien bezeroei doako musika-zerbitzu bat aukeratzeko, publizitatea eta funtzionaltasun mugatuarekin, eta sarrera mugagabea duen ordainketa-produktu bat.

Artistek 2022an 8.400 milioi euro inguru jaso zituzten Spotifytik, erregalietan

Hala ere, multinazionalak urtero galdu du dirua 2018an burtsara atera zenetik, hein handi batean bere diru-sarreren % 70 inguru musikaren industriara eta artistetara bideratzen duelako, iaz Spotifytik 9.000 milioi dolar baino gehiago jaso baitzituzten (8.400 milioi euro inguru), 13.200 milioi dolarreko negozio-zifraren aldean (12.278 milioi euro).

Musika plataformak 532 milioi euroko galerekin itxi zuen 2023a, aurreko urtean 430 milioi euroko 'zenbaki gorrien' aurrean, % 23,7 gehiago. Urtea ixtean 602 milioi erabiltzaile izan ziren, hamabi hilabete lehenago baino % 23,1 gehiago, baina 236 milioi erabiltzaile soilik ziren ordainpekoak.