Mercadonaren supermerkatu fisikoen eta online salmentakoen konpainiak Espainiako jatorriko zitrikoen 2023/24 kanpainari ekin dio, 220.000 tonako erosketa-aurreikuspenarekin. Kopuru hori %10 hazi da aurreko kanpainarekin alderatuta. Kanpaina berria Espainiako jatorriko mandarina eta limoia iristean hasi da, eta azaroaren hasieran estatuko laranja ere sartuko da pixkanaka Mercadonako dendetan.

Mandarinaren kanpaina nazionala urrian hasi eta maiatzean bukatuko da; limoiarena ere urrian hasiko da eta ekainera arte iraungo du; eta laranjarena azaroan hasi eta abuztura arte luzatuko da, aurreikuspenen arabera. Enpresak ohar batean adierazi duenez, "Lehen sektorearekin duen konpromisoa irmoa da, eta lehentasuna ematen dio bere 24 hornitzaile nazionalekin harreman egonkorrak eta gardenak bermatzeko. Hornitzaile horiek, era berean, Estatu osoan 2.800 nekazari baino gehiagorekin lan egiten dute".

Hurbileko fruta eta barazkien alde egiteko, Valentziako Erkidegoko, Andaluziako, Murtziako Eskualdeko, Kataluniako eta Kanarietako zitrikoak merkaturatuko ditu Parlamentuak.

Enpresa horrek zitrikoen kontsumoa sustatzen du, baita Mercadonaren laranja-zuku egin berriarena ere. Zukua Fruta eta Barazkien atalean eskura daiteke ohiko hiru ontzi-formatuetan: 250 mililitro, 500 mililitro eta 1 litro.

Zerbitzu hori, 2016. urtean kateko denda guztietan ezartzen hasi zena, Mercadonaren, Zumex hornitzaile espezialistaren eta bezeroen arteko berrikuntza bateratuaren bidez garatu zen.

Zitrikoek bitamina, mineral eta antioxidatzaile ugari dituzte, eta horien kontsumoak dieta orekatuari eusten laguntzen du. Laranjak, mandarinak eta limoiak, beste zitrikoen artean, aliatu handiak dira erosketa-saski orekatua osatzeko.