Espainiako etxeetan balorazio txarrena duen zerbitzua da elektrizitatea, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (CNMC) azken Etxebizitzen Taularen arabera. Izan ere, etxeen arteko desatsegina handitu egin da, inkestatutako pertsonen ia %25 gutxi edo batere gustura ez zeuden, eta 2021eko aldi berean %15,3 ziren. Datu horiek aurtengo bigarren hiruhilekoari dagozkio, energiaren prezioen igoera betean eta argiaren fakturan izandako arau-aldaketekin bat.

Gas naturalari dagokionez,% 19,4 dira gustura ez dauden etxeak; 2021ean, berriz,% 11,7. Telekomunikazio-zerbitzuei dagokienez, bai banda zabala bai telefonia finkoa ez daude gustura etxeen % 13 inguru; ordainpeko telebista, berriz, % 11,4 da.

Etxeak zerbitzuekin pozik ez egoteko arrazoi nagusia prezioa izan zen, batez ere argi- eta gas-zerbitzuen kasuan (%92 elektrizitatean eta %90,2 gasean). Banda zabal finkoko zerbitzuei, ordainpeko telebistari eta telefoniari eta Internet mugikorrari dagokienez, bigarren kexa-arrazoia kalitate falta izan zen, adibidez, hornidura etetea.

Erreklamazioei dagokienez, banda zabal finkoa izan zen kopururik handiena izan zuen zerbitzua, urtebetean erreklamazioren bat egin duten erabiltzaileen ia %12rekin, eta, ondoren, telefonia finkoa (%9,2). Nolanahi ere, erreklamazioen kopurua hazi egin zen elektrizitate- eta gas-sektoreetan. Erabiltzaileen %8,3k adierazi zuen bere elektrizitate-zerbitzuari buruzko erreklamazio edo salaketa aurkeztu zuela; aurreko urtean, berriz, %5,7 zen portzentajea.