Síguenos en redes sociales:

Donostiak Gipuzkoako eta Euskadiko beste leku batzuk ezagutzera animatuko du turista

Estrategia horren helburua jarduera turistikoa deskontzentratzea eta egonaldi luzeagoak erraztea da

Donostiak Gipuzkoako eta Euskadiko beste leku batzuk ezagutzera animatuko du turistaE.P.

Donostiako informazio turistikoko guneak egonaldia hirigunetik haratago zabaltzera eta Gipuzkoako, Euskadiko eta Iparraldeko eta Errioxako beste leku batzuk ezagutzera animatuko ditu bisitariak uda honetan, jarduera turistikoa deskontzentratzeko eta egonaldi luzeagoak errazteko helburuarekin.

Estrategia hori Donostiako Udalak eta Gipuzkoako Foru Aldundiak turismo arduratsua sustatzeko berritutako aliantzaren parte da. Jon Insausti Kultura eta Turismo zinegotziak eta Azahara Domínguez Mugikortasun eta Turismo diputatuak hitz egin dute prentsaurrekoan.

Jakinarazi dute turistei eskaintzen zaizkien 157 jarduerak (%46) hirian garatzeko direla, %43 Gipuzkoako esperientziei dagozkiela eta %11 bisitei (Iparralde, Bizkaia eta Errioxa), bi erakundeek ohar batean adierazi dutenez.

Informazio guneak

Aurten, Donostia Turismoko bisitarientzako arreta-taldea indartu da, eta Adifeko geltokiaren aurrean informazio-gune berri bat ireki da. Dagoeneko martxan dago, eta irailaren 28ra arte egongo da zabalik; Boulevardeko eta autobus-geltokiko bulego iraunkorrekin bat egingo du, eta, horri esker, egunero gutxienez informazio-gune operatibo bat egongo dela bermatu ahal izango da, 09:00etatik 20:00etara.

Donostiako Udalak dagoeneko ezarritako neurri estrategikoak mantentzen ditu, hala nola turismo-ostatuko lizentzia berrien moratoria, eskaintzaren hazkundea geldiarazteko eta auzoen bizitegi-oreka zaintzeko, eta bisita gidatuen erregulazioa, taldeko 25 pertsonako mugarekin, ikuskapenak erregularrak eta espazio publikoaren erabilerari eta kutsadura akustikoari buruzko araudi espezifikoa, Insaustik azaldu duenez.

Adostutako lankidetza-esparruak hainbat lan-ildo jasoko ditu, eta irailean hasiko dira lanean.

Lehenik eta behin, modu koordinatuan lan egingo dute ikus-entzunezko edukietan eta sustapen-materialetan, lurralde osoa esploratzera gonbidatuko duen esperientzia digital koherentea eskaintzeko.

Bi erakundeen artean datuak eta adierazleak partekatzeko konpromisoa hartu dute, erabakiak hobeto hartzeko eta estrategia bateratuak diseinatzeko, "fluxu turistikoen banaketa harmonikoa "errazteko.

Era berean, kongresu, ekitaldi eta bilera profesionalak erakartzeko estrategia indartuko dute, "helmugaren balio eta helburuekin lerrokatuko direnak, Gipuzkoa balio erantsi gisa ezagutzera gonbidatzeko", adierazi du Dominguezek.