Shein, EBren jomugan: deskontu faltsuak, etiketa engainagarria eta erosketa amaitzeko presioa
Europako Batzordea arropa online saltzen duen konpainia txinatarra ikertzen ari da, informazio engainagarria sustatzeagatik, erosleei erosketa prozesua amaitzeko presioa egiteagatik eta harremanetarako datuak ezkutatzeagatik
Europako Batzordeak Shein online dendari iruzur egitea leporatu dio astelehen honetan, deskontu faltsuak iragartzeagatik, besteak beste, joan den otsailetik formalki ikertzen ari den irregulartasunen artean; hori dela eta, hilabeteko epea eman du arazoak konpontzeko konpromisoekin erantzuteko, agintari nazional eskudunek balizko zigorrak erabaki ahal izan aurretik.
Relacionadas
Urrats hori Bruselak otsailean egindako ikerketa baten iragarpenari jarraitzen zaio, kontsumitzailea babesteko Europako sarearekin koordinatuta (CPC, ingelesezko siglak), Frantzia, Irlanda eta Herbehereetako eskumena duten agintariek parte hartuta.
La Comisión Europea amplía su investigación a Shein
Zigorrak
Konpainiak fase honetan igorritako salaketei garaiz eta behar bezala erantzuten ez badie, agintari nazionalek hertsatzeko neurriak adostu ahal izango dituzte, enpresaren negozio-bolumenaren arabera kalkulatutako zehapen ekonomikoak barne. Hain zuzen ere, zerbitzu komunitarioek Batasunaren arauen aurkako jardunbidetzat jo dituzte deskontu faltsuen eskaintza bezalako ekintzak, benetakoak ez diren aurreko prezioekiko beherapenak erakusten dituztelako.
Irregulartasunak ere aipatu dituzte, hala nola bezeroei "presioa" egiteko erosketa-epe faltsuen berri ematea edo produktu bat itzuli edo itzuli nahi duten erosleek dituzten lege-eskubideei buruzko informazio "zehaztugabeak eta engainagarriak" ematea, baita informazioa ez ematea ere.
Itzultze- eta errenboltso-politika
Gainera, Bruselak salatu du plataformak ez dituela itzulketak eta itzulketak Europako legeek ezartzen dutenaren arabera tratatzen, eta etiketa engainagarria erabiltzen duela produktu batzuetan, errealitatearekin bat ez datozen ezaugarriak ematen baitizkie. Europarrek Sheini hilabeteko epean zuzentzeko eskatzen dioten beste arazo bat da informazio "faltsuak edo engainagarriak" ematen dituela saltzen dituen produktuen iraunkortasunaren abantailei buruz.
Azkenik, kostu txikiko kateak kontsumitzaileei ezkutatzen dizkie Erkidegoko legediak eskatzen dizkien datuak, bezeroak konpainiarekin harremanetan jarri ahal izan daitezen zalantzak edo kexak planteatzeko. Ultimatum horrekin batera, CPCk beste praktika batzuei buruzko informazio zehatza eskatu dio Sheini, Europar Batasuneko betebeharrekin bat datozen egiaztatzeko, bere plataforman produktuak informazio engainagarriarekin sustatzea saihesteko abian dauden neurriak barne.
Temas
Más en Unión Europea
-
Bruselas presenta este miércoles el texto legal del acuerdo con Mercosur para pedir la ratificación de los 27
-
Bulgaria descarta que el avión de Von der Leyen fuese objetivo directo de las interferencias en el GPS
-
El avión de Von der Leyen, afectado por una presunta interferencia rusa en el GPS
-
Cancelada una exhibición aérea en Polonia tras morir un piloto durante los entrenamientos