Síguenos en redes sociales:

Erabiltzaileek 7,6ko batez bestekoa eman diote Lurraldebusen zerbitzuari

Emaitzek puntu erdi batekin gainditu dute 2022an egindako aurreko inkesta

Erabiltzaileek 7,6ko batez bestekoa eman diote Lurraldebusen zerbitzuariN.G.

Prezioa, hamarretik zortzi punturekin, izan da Lurraldebusen hiriarteko garraio publikoaren zerbitzuaren erabiltzaileek ondoen baloratu duten gaia, batez beste 7,6 puntura iritsi baita, 2022an azken inkesta egin zenean baino 0,5 puntu gehiago.

Azahara Domínguez Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako diputatuak astearte honetan aurkeztu ditu 18 urtetik gorako pertsonei egindako 700 inkesten emaitzak, foru erakundeak ohar baten bidez jakitera eman duenez.

Zortzia inguruan

Gidariek emandako tratua 7,9 izan da, autobusen egoera 7,8 eta erosotasuna 7,7.

Galdetu diren alderdi guztiek 7 puntu edo gehiago lortu dituzte, plazen eskuragarritasunak izan ezik, 6,9ko puntuazioa lortu baitu, Dominguezek zehaztu duenez.

Gipuzkoarrek, halaber, gai garrantzitsu batzuk aipatu dituzte, hala nola autobusen irisgarritasuna, gidatzeko estiloa eta leihatiletako segurtasuna edo informazioa eta arreta, baita puntualtasuna, ordutegiak eta maiztasunak, autobuseko informazioa eta geltokietako informazioa ere.

Aurreko inkesta hobetuz

Joan den maiatzean egindako galdetegiak 2022ko inkestetan aurretik baloratutako alderdien gogobetetze maila hobetu du, gidatzeko estiloa eta segurtasuna izan ezik, aurreko balorazioa berdintzen baitu.

Inkestaren arabera, Lurraldebus erabiltzen duten pertsonen %40k lanera joateko erabiltzen dute, eta %26k ikasteko; aisialdiko bidaiak, berriz, %20 dira.

%40k Lurraldebus baino ez dute joan-etorriak egiteko, %31k beste garraiobide publiko batzuk dituzte eta %29k ibilgailu pribatua.