Hollywoodeko Akademiak Oscar bat besterik ez du ematen kategoria bakoitzeko, eta, hala, hautagai asko eztiarekin uzten ditu ezpainetan, baina interpreteak eta zuzendariak zorionekoak dira. Izan ere, estatuatxoaren irabazle izan ala ez, kategoria nagusietarako hautagaiek milaka dolarretan baloratutako poltsa bat eramango dute opari, era guztietako produktu eta esperientziekin, Distinctive Assets marketin-agentziaren eskutik.

Konpainiak 21 urte daramatza 'Everyone Wins' ('Todo el mundo gana') izeneko kanpaina egiten, edizio bakoitzean. Lash Fary sortzailearen arabera, oparietan sartzen diren marka gehienak negozio txikikoak dira, eta interpretatzaile eta zinemagile famatuekiko lotura horrek ematen dien erakusketaz baliatzen dira.

Zuzendari onenaren, aktore onenaren eta aktore nagusi onenaren eta aktore eta aktore onenaren kategorietarako hautatuak izango dira opariak. Irabazle horiek opari bat jasoko dute: Ottawako (Kanada) 'The Lifestyle' finkako egonaldia, eta Islandiako oporrak Napoliko (Italia) Punta Imperatore itsasargian.

Jasoko dituzten objektu fisikoen artean, izendatuek era guztietako produktu kosmetikoak, gehigarriak, lurrinak eta edariak aurkituko dituzte, hala nola Antiguo Cruz Añejo Cristalino tekila-botilak eta Frontera ardoa edo Ysidro latak, saketik egindako freskagarria. Oparian luxuzko jangarriak ere sartzen dira, hala nola manuka-eztia, shokupan (esnearekin, gurinarekin eta azukrearekin egindako ogi japoniar tradizionala) edo hainbat bonboi- eta txokolate-sorta.

Ukituak eman nahi dituztenentzat, Konstantin Vasyukevich zirujau plastiko ospetsuak, besteak beste, eskaintzen dituen tratamendu estetikoak sartzen dira poltsan. Gauza distiratsuak maite dituztenak poztu egingo dira harri bitxiz eta medailoiz pertsonalizatutako besokoak ikustean.

Aurreko urteetan ez bezala, Distinctive Assetsek ez du pakete osoaren prezio zehatza erakutsi. Beste batzuetan, ordea, ehunka mila dolarrera iritsi da, eta horrek zer lor dezakeen erakusten du.