Giancarlo Espositok bere hilketa pentsatu zuen 'Breaking Bad' en arrakasta baino lehen, bere seme-alabek asegurua kobratzeko
Aktoreak aitortu duenez, urte batzuetan arazo ekonomiko larriak izan zituen
Giancarlo Espositok Breaking Bad telesailaren antagonista karismatikoenetako baten ospea lortu zuen. Hala ere, Gus Fringe antzeztu aurretik, aktorea diru aldetik hain larri zegoen, norbait kontratatzea pentsatu ere egin zuela bera hil zezan eta, horrela, seme-alabek bizi-asegurua kobratu zezaketen.
"Nire buruan irtenbide bakarra izan zen: 'Aizu, emango al dizute bizitza-asegururik norbaitek bere buruaz beste egiten badu? Nire emazteak ez zekien zergatik galdetzen nituen gauza horiek. Norbaitek hiltzea lortzen banuen, halabeharrezko heriotza, [nire seme-alabek] asegurua kobratuko zuten. Lau seme-alaba nituen. Bizitza bat izatea nahi nuen. Une zaila izan zen ", aitortu zuen aktoreak.
"Ez zen bideragarria"
Hala ere, Espositok ondorioztatu zuen bere heriotza ez zela irtenbidea, ez baitzen han egongo bere seme-alabentzat. "Hori bideragarria ez zela pentsatzen hasi nintzen, eragingo zien mina bizitza osorako izango zelako", azaldu du. Azkenean, "tunelaren amaieran argia Breaking Bad izan zen".
Esposito Breaking Bad-era 2. denboraldian iritsi zen, 2009an. Eta bere argumentu-arkua telesailaren laugarren denboraldian ixten bazen ere, aktoreak Better Call Saul spin-off-eko capo metodikoaren papera egin zuen berriro.
Bestalde, interpreteak duela gutxi pertsonaiari berriro heltzeko interesa erakutsi zuen, bere iraganean eta igoera kriminalean oinarritutako serie batean. "Vince Gilliganekin oraintxe bertan hitz egingo banu, esango nioke: Gus-en igoera... Itxaron urte batzuk, egin beste serie bat eta gero hitz egingo dugu ", aitortu zuen Espositok Emmy sarietan, Varietyri egindako adierazpenetan.
Esposito protagonista duen azken fikzioa, Parish, joan den apirilaren 1ean iritsi zen AMC+era. Gainera, aktorea Francis Ford Coppolaren MaXXXine, Please Don 't Feed the Children eta Megalopolis filmetan agertuko da.
Temas
Más en Cine y series
-
La justicia paraliza el estreno en Netflix de ‘Angi: crimen y mentira’
-
La Filmoteca Vasca, coincidiendo con su 50º aniversario en 2028, será la sede del Congreso Internacional de Archivos Fílmicos
-
Crítica de ‘La buena letra’: El disfraz de la mentira
-
Crítica de 'La isla de los faisanes': Las dos orillas