Frantziako Gobernuak erabaki du influencer-en jarduera eta negozioa arautzea, zenbait eskubide eta betebehar ezartzeko, haien eskubide intelektualak eta jarraitzaileak babesteko, besteak beste.

Ekonomia eta Finantza Ministerioak iragarri zuen, erregulazio hori prestatzeko asmoz, datorren igandean online kontsulta publikoa egingo duela urtarrilaren 31 arte, nahi dutenek lau gai nagusitan bildutako hamaika neurriren berri izan dezaten.

Batetik, edukien sortzaile gisa izan dezakeen eraginari eta bere agenteei buruzko legezko definizioa eman nahi da, bai eta bere eskubide eta betebeharrei buruzkoa ere, Ministerioak jakinarazpen batean zehaztu zuenez.

Halaber, idatzizko kontratu bat eta figura publiko horien eta lan egiten duten marka edo agentzien artean ezarritako betebehar batzuk ezartzea.

Bigarren ardatza jabetza intelektualarena da, sektoreko profesionalentzako informazio-gune bat sortzeko eta horiek babesteko.

Kontsumitzailea babesteko, plataforma digitalen betebeharrak indartzea edo "jardunbide egokien gida" eta edukien sortzaileei buruzko web orria sortzea da asmoa.

Sektorearen kudeaketari dagokionez, aitorpen marka bat sortzeko ideia iradokitzen da edo federazio profesional baten eraketa sustatuz.

Kontsulta publiko horrekin batera, Ekonomia eta Finantza Departamentuaren eta hainbat profesionalen arteko zortzi lan-taldek urtarrilean eta otsailean aztertuko dituzte lau gai nagusiak, "neurri bidezkoak, proportzionatuak, sormena babesten dutenak eta kontsumitzaileen eskubideak errespetatzen dituztenak".

Bruno Le Maire titularrarentzat, Frantzian dauden 150.000 eduki-sortzaileak "sormen- eta aberastasun-iturri bikaina dira arauak argiak eta ezagunak direnean".