Donostiako Udalak Parte Zaharrera sartzen diren ibilgailuak kontatuko ditu abuztuaren 5, 6, 7, 9, 10 eta 11n goizeko lehen orduetan, eremua erregularizatzeko neurriak hartzea erraztuko dion informazioa biltzeko.

Besteak beste, ibilgailuen tipologia, haien karga-maila, eremura sartzeko ordutegiak eta 07:00etatik 11:30era bitarteko ibilbideak aztertuko dira, Udalak asteazken honetan prentsa-ohar batean adierazi duenez.

Etorkizunean sarbideak antolatzeko ez ezik, jasotako informazioak balioko du "City Changer Importe Bike" Europako proiektuaren barruan merkantzia iraunkorragoak entregatzeko beste modu batzuk ebaluatzeko eta "karga-bizikletek ingurumenean duten eragin positiboa berresteko".

Kontrola sarrera- eta irteera-puntuetan egingo da -Iñigo, Mari eta Kale Nagusia, eta Bulebarrean, San Juan kalea-, eta Konstituzio plazan, San Juan kalean eta Bulebarrean egingo diren inkesten bidez osatuko da.

Parte Zaharrean Bizi taldeak agindutako azterlan batek zarata-mailak neurtu zituen 22 egunez fatxadetan eta kalean 2018. urtean. Bertan, Parte Zaharreko etxebizitzek ezarritako dezibelio-mugak gainditzen zituzten egunero, egunez zein gauez. Txostenaren ondorioek ohartarazten zuten egungo zarata-indizeek arriskuan jartzen dutela Parte Zaharreko bizilagunen osasuna.

2021eko apiriliean, Donostiak prozesu bat ireki zuen zamalanak eta salgaien banaketa birpentsatzeko. Udala hainbat proiektutan lan egiten hasi zen salgaiak kargatzeko eta deskargatzeko "puntuak" ezartzeko eta Donostia Sustapen elkartearen ustez, negozio-aukera berriak daude banaketa iraunkorraren alorrean eta ostalaritzari lotutakoetan.