Síguenos en redes sociales:

Elektrizitateak bereganatzen ditu kexa gehienak

Argia, gasa, Internet eta telefonia mugikorra dira kontsumitzaileen erreklamazio gehien jasotzen dituzten zerbitzuak

Elektrizitateak bereganatzen ditu kexa gehienak

Espainiako etxeetan balorazio txarrena duen zerbitzua da elektrizitatea, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (CNMC) azken Etxebizitzen Taularen arabera. Izan ere, etxeen arteko desatsegina handitu egin da, inkestatutako pertsonen ia %25 gutxi edo batere gustura ez zeuden, eta 2021eko aldi berean %15,3 ziren. Datu horiek aurtengo bigarren hiruhilekoari dagozkio, energiaren prezioen igoera betean eta argiaren fakturan izandako arau-aldaketekin bat.

Gas naturalari dagokionez,% 19,4 dira gustura ez dauden etxeak; 2021ean, berriz,% 11,7. Telekomunikazio-zerbitzuei dagokienez, bai banda zabala bai telefonia finkoa ez daude gustura etxeen % 13 inguru; ordainpeko telebista, berriz, % 11,4 da.

Etxeak zerbitzuekin pozik ez egoteko arrazoi nagusia prezioa izan zen, batez ere argi- eta gas-zerbitzuen kasuan (%92 elektrizitatean eta %90,2 gasean). Banda zabal finkoko zerbitzuei, ordainpeko telebistari eta telefoniari eta Internet mugikorrari dagokienez, bigarren kexa-arrazoia kalitate falta izan zen, adibidez, hornidura etetea.

Erreklamazioei dagokienez, banda zabal finkoa izan zen kopururik handiena izan zuen zerbitzua, urtebetean erreklamazioren bat egin duten erabiltzaileen ia %12rekin, eta, ondoren, telefonia finkoa (%9,2). Nolanahi ere, erreklamazioen kopurua hazi egin zen elektrizitate- eta gas-sektoreetan. Erabiltzaileen %8,3k adierazi zuen bere elektrizitate-zerbitzuari buruzko erreklamazio edo salaketa aurkeztu zuela; aurreko urtean, berriz, %5,7 zen portzentajea.