- Kutxabanken online bankua eta banka mugikorra, “kanal digitalen bidez produktuak eta zerbitzuak kontratatzeko kanal estrategiko gisa finkatzen direnak”, %54 hazi dira. Igoera nabarmenenak sinatutako hipoteken, txartelen, funtsen eta inbertsio-planen bolumenari eta kontratatutako kontsumo-maileguei buruzkoak izan dira. “Banku-erakundearen kanal digitaletarako sarbideak hazten jarraitu du 2021eko lehen erdian, %24 hain zuzen, 139 milioi sarreraraino iritsi arte”, adierazi zuen Kutxabankek jakinarazpen batean. Banka mugikorrak ere “lekua irabazten jarraitzen du urruneko gainerako zerbitzuetan, eta sarreren % 81 hartzen du dagoeneko”.

Bankuak nabarmendu zuenez, “kontsumo-maileguen kasuan, formalizazio digitalak guztizkoaren %51 baino gehiago dira, eta eragiketen %39 telefono mugikorraren bidez formalizatzen da. Urruneko sinadura ere zerbitzu erabilienetako bat da. “Irtenbide honekin, online egin daitezke banku-eragiketak eta -kontratuak, edozein gailutatik eta edozein lekutatik. Haren erabilera %73 hazi da, izapide gehiago baitaude eskura, oso tresna baloratua bihurtu baita”, adierazi zuen Kutxabankek.

Gainera, Kutxabankeko banku digitalaren “aldakortasunari” esker, zerbitzu horretan sartzen diren erabiltzaileen kopuruak hazten jarraitu du, Bankuaren arabera, eta azpimarratu du gaur egun bezero guztien %55,5 erabiltzaile digitalak direla. Kutxabankek Agile metodologia aplikatzen jarraitzen du, bere zerbitzu digitalak ezartzeko prozesuak optimizatzeko eta bizkortzeko.

2021eko lehen seihilekoan, “online bankuetako eragiketak zabaldu ditu, bai kontsultei dagokienez, bai harpidetzei, itzulketei, eskualdaketei, kuoten kudeaketari eta kontratazioari dagokienez, eta bezeroari autonomia handia eman dio inbertsio-funtsen eta zorroen gaineko eragiketa ohikoenak egiteko”. Urruneko hipoteken prozesua hobetzea, inbertsioko eta aseguruetako bezeroentzako eskaintza komertzial pertsonalizatua” izan da aurrerapena.